سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکاسی تبلیغاتی از مواد خوراکی

نظر

اگر تازه شروع به کار کرده اید و فعالیتتان در زمینه فروش و عرضه محصولات خوراکی می باشد نیاز است تا از محصولاتتان عکسبرداری نمایید و آن را در معرض دید همگان قرار دهید.

به عبارت بهتر به لطف پیشرفت علم و به وجود آمدن شبکه های اجتماعی متفاوت می توانید خیلی راحت تر از قبل محصولات و خدمات خود را به رخ همه بکشید.

هر چیزی اصول مربوط به خود را دارد و باید مطابق با این اصول پیش رفت تا بتوان موفق بود یکی از این اصول استفاده از عکاسی تبلیغاتی می باشد.

به وسیله عکاسی تبلیغاتی می توانید از محصولات خود عکس باکیفیت تهیه کنید و از آن در روش های تبلیغاتی مختلف استفاده کنید.

یکی از مزیت هایی که عکاسی تبلیغاتی دارد و باعث شده تا مردم رو به استفاده از آن بیاورند این است که به وسیله این نوع عکاسی می توانید ویژگی هایی که محصولات شما دارند را برجسته کنید و آن را بهتر به مخاطبان نشان دهید.

یکی از مزیت هایی که عکاسی تبلیغاتی دارد در این است که تنها محدود به یک فعالیت خاص نیست و کسب و کار شما از هر نوعی باشد می توانید از این نوع عکسبرداری استفاده کنید.

عکاسی به زبان بی زبانی می تواند تمام آنچه که شما باید به بینندگان خود توضیح دهید را در قالب عکس ارائه دهد.

به دلیل تنبلی که هدیه شبکه اجتماعی به مردم بود اغلب تمایلی به خواندن متن ندارند و دوست دارند هر آنچه که می خواهند از یک محصول بدانند را در قالب عکس و یا ویدیو باشد.

عکاسی صنعتی بهتر است یا تبلیغاتی ؟

نمی توان هیچ برتری برای این دو نوع سبک عکاسی بر یکدیگر داشت بلکه تنها کاربردهای آن متنوع است و شما باید ببینید چه انتظاری از عکاسی دارید.

اگر تفاوت این دو سبک از عکاسی را نمی دانید در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

اگر به دنبال برند سازی هستید و هدف فروش را دنبال نمی کنید باید از عکاسی صنعتی استفاده کنید اما برعکس اگر تنها به دنبال فروش محصولاتتان هستید انتخاب شما باید عکاسی تبلیغاتی باشد.

در عکاسی صنعتی از هیچ کدام از ابزارهای عکاسی استفاده نمی شود و تنها از خود محصول عکسبرداری می شود معمولا برای تهیه بروشورها و کاتالوگ ها از این نوع سبک تصویر برداری استفاده می شد.

در مقابل اما در عکاسی تبلیغاتی از تمام اجزایی که در تصویر برداری یک محصول است استفاده می شود و تصویر محصول باید در بهترین حالت ممکن خود باشد.

استودیو عکاسی تبلیغاتی

برای عکسبرداری از محصولاتتان نیاز است تا یک استدیو عکاسی را انتخاب نمایید و کار عکسبرداری را در آن جا انجام دهید.

در انتخاب استدیو عکاسی دقت کافی را داشته باشید و حتما نمونه کارهای قبلی آن مجموعه را ببینید تا از هدر رفت زمان و هزینه خود جلوگیری نمایید.

استودیو عکاسی ایران مایند یکی از مجهزترین و در عین حال به روز ترین استودیو های عکاسی در کشور است که شما می توانید با خیالی آسوده کار عکسبرداری مجموعه خود را به ما بسپارید و از نتیجه کار راضی باشید.

تعرفه عکاسی تبلیغاتی

نمی توان یک فاکتور مشخص برای اعلام نرخ داشت چرا که با توجه به شرایط و نحوه عکسبرداری هزینه متفاوت خواهد بود اما اگر می خواهید یک عکس های با کیفیت و در عین حل با هزینه مناسب را داشته باشید کافیست مجموعه ما را انتخاب نمایید.

ایران مایند

با مجموعه ایران مایند نگرانی از بابت نتیجه عکاسی خود نداشته باشید و کار را به کاردان بسپارید ، با ایران مایند بهترین ها را تجربه کنید و وجه تمایز خود با رقبایتان را رقم بزنید.

منبع : https://iranmind.net/

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.