سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب مشتری با عکاسی تبلیغاتی امکان دارد؟

نظر

برای آن که واقعا بفهمید عکاسی تبلیغاتی  چیست ، باید به مقالاتِ مفصل و جامع تری مراجعه کنید. چرا که مبحثِ شوخی برداری در یک بیزینس نیست و باید حسابی روی قدرتش حساب باز کرد. اما همیشه نسخه های خلاصه شده ای از منابعِ متعدد وجود دارد که می تواند ما را با ساختار کلی عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی آشنا کند. مثلِ همین متنِ کوتاهی که اکنون در حالِ خواندنش هستید.

نوآوری را از عکس تبلیغاتی خود حذف کردید

یک نفر خودنویسی را روی صفحه ای سفید می گذارد و عکس می گیرد و نامش را می گذارد عکس تبلیغاتی. یکی دیگر هم آنقدر روی پس زمینه، دکور، نورپردازی و حتی میکاپِ مدلی که این خودنویس را در دستش گرفته وقت می گذارد که آدم دلش می خواهد همان لحظه این خودنویس را بخرد و با آن داستان بنویسد. می بینید؛ یک عکس تبلیغاتی هوشمندانه باید مشتری را حریصِ به خریدن بکند. طوری که احساس کند چطور تا آن روز بدونِ محصولِ شما به زندگی ادامه داده است.

البته ها این ها دو دلیلِ جنرال و عمومی برای موفقیت آمیز نبودنِ عکس های تبلیغاتی هستند. اگر دوست دارید اطلاعاتتان در این زمینه کامل تر از همیشه باشد، به شرکت ایران مایند  ( https://iranmind.net/ ) که در این سال ها در زمینه عکاسی تبلیغاتی موفقیت های چشم گیری داشته است مراجعه کنید.

منبع:

https://cafehdanesh.com/%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%b1/